חידוש טיפולי שורש עם פרופ' שאול לין – מומחה מוביל לאנדודונטיה בחיפה

מרפאה מתקדמת במרכז חיפה להתמחות בחידוש וטיפולי שורש מורכבים

חידוש טיפולי שורש עם פרופ' שאול לין – מומחה מוביל לאנדודונטיה בחיפה

מרפאה מתקדמת במרכז חיפה להתמחות בחידוש וטיפולי שורש מורכבים

לעיתים, לאחר זמן טיפולי שורש קודמים עלולים להיכשל. כאשר מתרחש זיהום מחדש של החומר הממלא את תעלות השורש ויש צורך בחידוש טיפול השורש. מדובר בטיפול מורכב ודורש רמה גבוהה של מומחיות וניסיון. במרפאת המומחים של פרופ' שאול לין ודר פטריק גובראן, ניתן למצוא את המענה המקצועי ביותר בחיפה לחידוש מוצלח של טיפולי שורש ולגישור על כל סיבוך או אתגר שעלולים לצוץ.

מה הוא חידוש טיפול שורש?

חידוש טיפול שורש הוא הליך חוזר בו נדרש לבצע מחדש את טיפול השורש, לאחר שאותר כשל בטיפול הקודם. הסיבות לכשל יכולות להיות:

– דליפה או חדירת נוזלים שגרמו לזיהום חוזר בתעלת השורש

– חומר מילוי ישן או לא מלא שהתדלדל ויצר רווח למעבר חיידקים

– סדקים חדשים בשורש שלא היו בטיפול הראשוני

– הישארות חלקים ממוך השורש שלא סולקו  בטיפול הקודם

במצבים אלו יש צורך מיידי לחדש את טיפול השורש על מנת למנוע התפתחות זיהומים וכאבים חריפים יותר, ואף אבוד השן. ככל שמגלים את הצורך בחידוש קודם, יהיה זה קל והצלחתו טובה יותר.

חידוש טיפול שורש בחיפה, חידוש טיפול שורש מומחה בחיפה, מומחה לחידוש טיפול שורש, חידוש טיפול שורש מומחה

מומחיות בחידוש טיפולי שורש

חידוש טיפול שורש הוא הליך מורכב יותר מטיפול שורש ראשוני. הוא דורש מומחיות גבוהה, יכולות השגת גישה לאזור הטיפול, ציוד חדשני מתקדם ושליטה בכלים ייחודיים כגון מיקרוסקופים דנטליים.

מרפאתו של פרופ' שאול לין הינה מהמובילה בתחום האנדודונטיה בישראל וייחודו העיקרי הוא בתחום חידוש טיפולי שורש והתמחות בטיפולים השורש המורכבים ביותר. פרופ' לין פרסם מחקרים בתחום מומחיותו.

במרפאתו הממוקמת בשדרות מוריה במרכז חיפה, עומדות לרשות פרופ' לין וצוותו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר לביצוע חידוש וטיפולי שורש בצורה מיטבית.

טכנולוגיות מתקדמות לחידוש טיפול שורש במרכז חיפה

במרפאת פרופ' לין משתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לביצוע טיפולי שורש מסובכים ומורכבים:

מיקרוסקופים דנטלים מתקדמים – להגדלה משמעותית של שדה הראייה פי 25-30 ממה שנראה בעין רגילה. נדרשים לטיפולים השורש המורכבים ביותר לצפייה ברורה על תעלות השורש והרחבת התעלות.

מערכות חיטוי אולטרא-סונית וציוד מיוחד – לחיטוי יסודי וניקוי אבק וחומרים מתעלות השורש לפני מילויים חדשים. קריטי כדי למנוע זיהומים חוזרים.

כלים מיוחדים מתקדמים – מכשור ממונע מסוג ניקל-טיטניום, ליצירה חוזרת של תעלות נקיות ותקינות.

הציוד המשוכלל במרפאה בחיפה מאפשר לפרופ' לין לספק מענה מקצועי לכל הסיבוכים האפשריים בחידוש טיפול שורש לצד רמת נוחות גבוהה למטופל.

פרופ' לין הוביל את המחלקה לאנדודונטיה וטראומה דנטלית ברמב"ם משנת 2008 ועד 2021 ושימש כמנהל המחלקה וראש תוכנית ההתמחות. לאחר מכן רופא בכיר במחלקה לאנדודוטיה ופרופ' עמית מחקר מכון גרטנר, תל השומר.